duminică, 12 mai 2013

Companie sau Spalatorie ? Vezi cum supara adevarul interlopii din Iasi !

SE PARE CA MAFIA ESCROCILOR DIN IASI SE CHINUIE SA CANTE CA CUCU :)))
http://chillingeffects.org/dmca512c/notice.cgi?NoticeID=1081099
Recipient Information:
[Private]
Google, Inc. [Blogger]
Mountain View, CA, 94043, USA

Sent via: online form: Form
Re: Infringement Notification via Blogger Complaint

Google Form: copyright DMCA Complaint of alleged copyright infringement

1. Complainant's Information
Name:
Company name: AUTO SPA IASI
Full legal name of the copyright holder: AUTP SPA
Country of residence: RO

2. Your copyrighted work
Location of copyrighted work (where your authorized work is located):

Blogul
http://spalatoria-spa-iasi.blogspot.ro/ este creat ilegal fara acordul
nostru ca reprezentanti legli ai acestei companii. Spalatoria AUTP SPA
IASI. Tot continutul este de natura sa denigreze aceasta companie , iar
pozele sunt private. sunt publicate fara acordul nostru pe acest blog.
ATENTIE ! Cine a creat acest site nu este reprezentant legal al companiei
noastre ! Rugam de urgenta sa anulati acest site ! In caz contrar suntem
obligati sa actionam in instanta . Va multumim !

Description of the copyrighted work:

Blogul
http://spalatoria-spa-iasi.blogspot.ro/ este creat ilegal fara acordul
nostru ca reprezentanti legli ai acestei companii. Spalatoria AUTP SPA
IASI. Tot continutul este de natura sa denigreze aceasta companie , iar
pozele sunt private. sunt publicate fara acordul nostru pe acest blog.
ATENTIE ! Cine a creat acest site nu este reprezentant legal al companiei
noastre ! Rugam de urgenta sa anulati acest site ! In caz contrar suntem
obligati sa actionam in instanta . Va multumim !

3. Allegedly Infringing Material:
URL of the allegedly infringing material in our search results:

(1.) http://spalatoria-spa-iasi.blogspot.ro/

Sworn Statements
I have a good faith belief that use of the copyrighted materials described above as allegedly infringing is not authorized by the copyright owner, its agent, or the law. [checked]

I swear, under penalty of perjury, that the information in the notification is accurate and that I am the copyright owner or am authorized to act on behalf of the owner of an exclusive right that is allegedly infringed. [checked]

Signed on this date of:


Signature
[Private]

Un comentariu:

  1. Am fost client fidel de vreo 2 ani al acestei spălătorii, până când un angajat (cam habarnist) mi-a făcut varză mașina la ștergerea cu cârpa. Mi-am cumpărat acu jumătate de an o altă mașină, nouă / din reprezentanță și doar la această spălătorie am fost cu ea (cred că în total de vreo 6-7 ori). Acu câteva zile mai dau o tură la Auto Spa să o spăl așa ca înainte de Crăciun. Era cam ora 4 după amiază când au început să mi-o lucreze și n-am observat în seara aceea zgârâieturile de pe ea. A doua zi, pe soare surpriză: https://www.dropbox.com/s/qe6f10duk3kgwsg/P_20151223_153709.jpg?dl=0 ... era pe toată suprafața zgârâiată, de parcă mi-au șters-o cu un burete de sârmă. Mă duc la patronul spălătoriei în speranța să găsesc receptivitate. Da de unde dacă nu-i ?! ... că să vezi dom’le că așa apare în timp la toate (mașină de juma de an), că vopseaua de proastă calitate (Toyota Rav 4 Made in Japan ... vopsea originală), că n-are cum să fie de la o singură spălare (de parcă e normal să apară așa brazde și după 6 spălări). Cum n-ai fi dat-o toată lumea putea vedea zgârâieturile și la soare și la umbră, numai patronul și angajații lui nu vedeau nici o problemă. În fine, pe toată durata discuției am încercat să fiu politicos și să-i explic că sunt client fidel (a recunoscut chiar dânsul că mă cunoaște) și că zgârâieturile au provenit de la ultima spălare, probabil din greșeala băiatului proaspăt angajat, care a avut mai multe scăpări în seara ai și cel mai probabil nu își spălase bine cârpa înainte să înceapă să-mi șteargă mașina, dar domnul patron se făcea mereu că plouă ... receptivitate zero, scuze ieftine, atitudine ca de la șmecher la fraier (că doar nenea are mașină de 200,000 EUR). Mai conta că-i explicam c-am fost client fidel și n-am avut probleme la ei decât o singură dată, mai conta că discuțiile acestea contradictorii se purtau și de față cu alți clienți ... nu conta nimic. Dumnealui părea prea excitat de coada de mașini murdare care-și așteptau rândul la spălat, iar concluzia pe care aproape că puteam să i-o citesc pe buze era cam de genul: ”asta e frate, trăim în România și așa se fac afacerile, mergi în altă parte dacă nu-ți convine”. În plus la asta mai are și atitudine de ganster. Am avut ghinionul să asist (chiar la începutul discuției cu dumnealui) la o scenă cum își regla conturile cu un boschetar cam cherchelit … bețe în cap, pumni în față, picioare în spate. Am fost puțin șocat și m-am gândit că poate nu e un moment potrivit să-l mai abordez, dar ce să-i faci … asta este povestea mea.
    În concluzie, recomandarea mea celor care frecventează această spălătorie să fie foarte atenți la procesul de spălare și mai ales de ștergere cu cârpa, pentru că problemele eventual apărute nu vor găsi nici o rezolvarea din partea conducerii (posibil să rămâneți cu un gust și mai amar după acestea), iar ideal să meargă în altă parte. Asta voi face eu și asta voi recomanda prietenilor mei. Vreau să cred că în România se pot face afaceri și altfel și că asemenea comportament trebuie sancționat prin publicitate negativă, pentru că altfel lucrurile nu se vor schimba.

    RăspundețiȘtergere